اطلاعیه درخواست دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال سال تحصیلی (۱۴۰۰-۱۴۰۱ )

اطلاعیه درخواست دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال سال تحصیلی (۱۴۰۰-۱۴۰۱ )

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۶ کد : ۵۹۰۲ رویدادها
تعداد بازدید:۷۲۰

قابل توجه دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال

(نیمسال اول و دوم 1401 -1400)

******************

به اطلاع می‏رساند با توجه به اینکه ثبت درخواست میهمانی و انتقال بصورت متمرکز از طریق سامانه میهمانی و انتقال  سایت وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری انجام می‏پذیرد، لذا دانشجویانی که برای نیمسال اول یا دوم (1401-1400) تقاضای میهمانی و انتقال دارند میتوانند از طریق سامانه خدمات آموزشی اداره کل امور دانشجویان داخل  با توجه به موارد ذیل نسبت به درج درخواست خود اقدام کنند.

بدیهی است به درخواستهایی که خارج از سامانه و بعد از مهلت مقرر ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

آدرس سامانه:

(http: //portal.saorg.ir)

توجه:

1- اطلاعیه های موجود در سامانه را با دقت مطالعه کنید.

2- زمان ثبت تقاضا توسط دانشجویان از 11 اردیبهشت ماه  الی 10 خرداد ماه بوده و این مدت تمدید نخواهد شد.

3- زمان بررسی تقاضای دانشجویان در دانشگاه مبدا از ابتدای ­خردادماه تا پانزدهم­ تیرماه و در دانشگاه مقصد از پانزدهم تیرماه تا پایان مردادماه میباشد.

4- دانشجوی متقاضی میهمانی باید درخواست خود را در مهلت مقرر برای سال تحصیلی پیش­رو (نیمسال اول یا دوم) در سامانه ثبت نماید. دانشگاه مبداء درخواست را بررسی نموده و نیمسال مورد موافقت را اعلام می‌نماید.

5- درخواست دانشجویانی که دارای مشکلات خاص میباشند بدون شرط میانگین کل حداقل 13 نیز  قابل بررسی خواهد بود.

6- دانشجویان متقاضی میهمانی ضروری است در هنگام ثبت دروس :

1-6- حد نصاب اخذ واحد را رعایت نمایند. (حداقل واحد: 12 واحد

 حداکثر واحد: تعداد 20 واحد (برای دانشجویان مشروط تعداد 14 واحد).

     2-6- به پیش‏نیاز و هم‏نیاز دروس مطابق سر فصل اعلام شده در سیستم آموزش دانشگاه تفرش توجه داشته باشند.

     3-6- دروس انتخابی ایشان دقیقاً از نظر نام و تعداد واحد مطابق سرفصل دروس در سیستم آموزشی دانشگاه تفرش باشد.

بدیهی است نمره دروسی که دانشجو در ترم میهمانی بدون رعایت موارد فوق اخذ نماید در دانشگاه تفرش پذیرفته ‏نخواهد شد.

7- دانشجویان متقاضی انتقال، در صورت گذراندن دوره میهمانی براساس آیین نامه مصوب 10/7/89 وزارت علوم، امکان ثبت تقاضای انتقال خواهند داشت. شایان ذکر است با توجه به اصلاح احتمالی آئین‌نامه مذکور تغییرات جدید متعاقباً از طریق سایت اداره کل دانشجویان این سامانه اعلام می‌گردد.

8- با توجه به اینکه فرآیند تقاضای میهمان و انتقال و رسیدگی به آن، صرفاً  از طریق سامانه مذکور انجام می‌شود، از مراجعه حضوری خودداری فرمایید.   

دانلود اطلاعیه میهمان و انتقال سازمان امور دانشجویان      

                                                                                                        اداره آموزش


( ۶ )

نظر شما :