اطلاعیه انتخاب واحد نیمسال دوم (۱۴۰۱-۱۴۰۰)

اطلاعیه انتخاب واحد نیمسال دوم (۱۴۰۱-۱۴۰۰)

۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۴ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۶۹۴

انتخاب واحد نیمسال دوم (1401-1400)

انتخاب واحد نیمسال دوم(1401-1400با توجه به تقویم آموزشی دانشگاه طبق برنامه زمانبندی ذیل از طریق پورتال آموزشی انجام خواهد شد.

سال ورود

تاریخ

ساعت

ورودی 97و ما قبل

یکشنبه 1400/11/17

8:30

الی 

12

ورودی 98

یکشنبه 1400/11/17

13

الی 

16

ورودی 99

دو شنبه 1400/11/18

8:30

الی 

12

            ورودی 1400                    

دو شنبه 1400/11/18

13

الی 

16

 

 

 

 

 

 

همچنین روز دوشنبه 1400/11/18 از ساعت 16 تا ساعت 24 همان روز انتخاب واحد برای همه دانشجویانی که به هر دلیل در فرصت تعیین شده موفق به انتخاب واحد نشدهاند (همه ورودی‌ها) باز خواهد بود.

دانشجویان ترم دهم و بیشتر لازم است درخواست تمدید سنوات بدهند لذا اطلاعیه آن را مطالعه کنید .

شروع کلاس‌ها: شنبه 1400/11/23

کلیه کلاس ها و فعالیت های آموزشی   از تاریخ 1400/11/23 (مطابق با تقویم آموزشی ) شروع خواهد شد . به اساتید محترم نیز تأکید شده است که کلیه کلاس ها با هر تعداد دانشجو ( حتی یک نفر ) تشکیل گردد و حضور و غیاب توسط دفتر نظارت و ارزیابی و همچنین اداره آموزش کنترل و جهت اعمال در سیستم آموزش جمع آوری خواهد شد .                       

نکات بسیار مهم درخصوص انتخاب واحد:

  1. انتخاب واحد فقط از طریق پورتال و در تاریخهای اعلام شده صورت می‌گیرد و هیچگونه فرصت دیگری جهت  انتخاب واحد با تأخیر برای دانشجویانی که به هردلیل نسبت به انتخاب واحد خود اقدام ننمایند در نظر گرفته نخواهد شد.
  2. دانشجویان در مرحله حذف و اضافه مجاز به اخذ 2 درس، حذف 2 درس و تغییر گروه 1 درس در صورت داشتن شرایط بوده و امکان انتخاب واحد برای آنان در این مرحله وجود نخواهد داشت.
  3. رعایت کلیه موارد آموزشی در مرحله انتخاب واحد و حذف‌واضافه ازجمله پیشنیاز، همنیاز، تطابق درس از نظر تعداد واحد و نام درس با سرفصل دروس رشته دانشجو، تداخل برنامه هفتگی، تداخل  برنامه امتحانی، حداقل واحد و سقف واحد به عهده دانشجو  بوده و در صورت عدم رعایت موارد مذکور، در هر زمان از ترم که مشخص شود (حتی زمان امتحان پایان‌ترم) درس غیر مجاز حذف خواهد شد.
  4. تمام دروسی که تحت عنوان دروس ارائه شده در پورتال آموزشی نمایش داده میشود مربوط به رشته شما نیست لذا دانشجویان دقت نمایند دروس انتخابی دقیقاً مطابق با سرفصل دروس رشته آنها باشد. دانشجویان رشته فیزیک ورودی 94 به بعددروسی که  که عبارت ( 94 به بعد ) و رشته نقشه برداری (ورودی 95 به بعد ) دروسی که عبارت (95 به بعد )مشخص شده اخذ نمایند.
  5. در مرحله حذف و اضافه امکان حذف دروسی که تعداد دانشجوی ثبتنامی در آن برابر و با کمتر از حدنصاب باشد، نخواهد بود.
  6. در دروس انتخابی امکان حذف و حذف اضطراری د رسی که همنیاز درس دیگری است نخواهد بود.
  7. بدلیل امکان تغییر برنامه هفتگی و امتحانی برخی از دروس از طرف گروههای آموزشی، دانشجویان موظف هستند در مرحله حذف و اضافه و پس از آن حتما دروس انتخابی خود را دقیقاً کنترل و بررسی کنند در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه عدم اطلاع از تداخل برنامه هفتگی و امتحانی و یا حذف دروس بدلیل به حد نصاب نرسیدن به عهده دانشجو می باشد.
  8. دانشجویان میبایست به اطلاعیههایی که در زمان انتخاب واحد و حذف و اضافه  در سایت دانشگاه صفحه معاونت آموزشی و یا صفحه گروههای آموزشی اعلام میگردد، توجه نمایند.
  9. دانشجویان شبانه لازم است قبل از انتخاب واحد حداکثر تا تاریخ 1400/11/15جهت تسویه حساب شهریه و پرداخت علی الحساب نیمسال مذکور اقدام نمایند.                                                                                                             اداره کل آموزش دانشگاه     

                                                                                                           

 


( ۱۰ )

نظر شما :