اطلاعیه میهمان ترم تابستان ۱۴۰۱

اطلاعیه میهمان ترم تابستان ۱۴۰۱

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۸ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۴۰۸

اطلاعیه میهمان ترم تابستان 1401

*****************************

دانشجویان متقاضی میهمانی ترم تابستان 1401 - 1400 میتوانند ازتاریخ 1401/4/12لغایت 1401/4/22 برای دریافت فرم درخواست میهمانی ترم تابستان به سایت دانشگاه /اداره کل آموزش/فرمهای آموزشی مراجعه و پس از تکمیل فرم، آن را به تأیید مدیر محترم گروه رسانده، جهت بررسی و تأیید نهایی شخصاً به واحد خدمات آموزشی خانم جوهریان تحویل نمایند.

با توجه به ثبت دروس انتخابی دانشجو توسط آموزش درکارنامه امکان انتخاب دروس مذکور درترمهای آتی وجود نخواهد داشت. بنابراین درصورت انصراف از میهمانی و یا عدم پذیرش در دانشگاه مقصد اصل فرم میهمانی را حداکثر قبل از انتخاب واحد ترم بعد به آموزش دانشگاه تفرش ارائه نمایند تا دروس از ترم تابستان حذف گردد. ضمناً در صورت عدم وصول به موقع نمره این دروس، برای آنها صفر غیبت درج خواهد شد.

توجه به نکات ذیل ضروری است:

1ـ امکان اخذ ترم تابستان در دو یا چند دانشگاه بطور همزمان وجود ندارد.

2- دانشجویانی که در ترم تابستان کارآموزی و یا اردوی کارورزی ثبت‏نام نموده‏اند. نمی‏توانند تقاضای میهمانی ترم تابستان نمایند.

3- تعداد واحدهای ثبتنامی در ترم تابستان حداکثر6 واحد است.(همچنین در صورت اخذ پروژه در ترم تابستان جمع واحدها به اضافه پروژه بیشتر از6 واحد نشود.)

4- در ترم تابستان فقط امکان اخذ یک درس عمومی یا دو درس از مجموعه دروس پایه می‏باشد.

5- فقط امکان اخذ یک درس از مجموعه دروس معارف وجود دارد.

6- اخذ ­نامه میهمانی برای ثبت ­نام ترم تابستان از امور آموزشی دانشگاه الزامی است در غیر اینصورت نمرات دروسی که بدون ­نامه دانشگاه تفرش در ترم تابستان اخذ شود، قابل پذیرش نخواهد بود.

7- دانشجویانی که احتمالاً پس از دریافت ­نامه میهمانی ترم تابستان موفق به اخذ واحد در دانشگاه مقصد نمی­شوند لازم است نامه مخالفت آن دانشگاه و یا اصل ­نامه میهمانی دریافتی را به آموزش دانشگاه تفرش ارائه نمایند در غیر اینصورت اولاً امکان انتخاب این دروس در ترم آینده نخواهد بود، ثانیاً واحدهای درخواستی در کارنامه دانشجو با وضعیت  صفرغیبت ثبت خواهد گردید.

دریافت فرم میهمانی ترم تابستان

 

 

 

 

        

 اداره کل آموزش


( ۶۳ )

نظر شما :