اطلاعیه تاریخ، مدارک و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی که تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ از مقطع قبلی فارغ التحصیل نشده اند

۰۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۱ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۱۹۸

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی سال 1402 که تا تاریخ 1402/06/31 از مقطع قبلی فارغ التحصیل نشده اند.

*نکته مهم: مقرر شد با شرایط ذیل درخصوص این افراد مساعدت لازم بعمل آید:

1- داوطلبان  تا پایان نیمسال اول سال جاری (1402/11/30) نسبت به اخذ مدرک تحصیلی مقطع قبل اقدام نمایند.

2- بعد از اخذ مدرک تحصیلی از داوطلبان  ثبت نام به عمل می آید و حتی ثبت نام مشروط از داوطلبانی که مدرک تحصیلی خود را ارائه ندهند انجام نخواهد شد.

3. دانشجویانی که قصد ثبت نام دارند جهت فعالسازی نیمسال ورود قبل از ثبت نام و بروز هرگونه مشکل احتمالی در حین ثبت نام با شماره 08636241617 تماس بگیرند و یا به آدرس edu@tafreshu.ac.ir ایمیل بزنید.

ضمن تبریک به دانشجویان گرامی به مناسبت قبولی در آزمون ورودی مقطع کارشناسی سال 1402، به اطلاع می‌ رساند ثبت‌نام از کلیه پذیرفته‌ شدگان در دانشگاه طی مراحل ذیل انجام می‌ شود و انجام همه مراحل الزامی است:

(1) ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی)

(2) تحویل مدارک به صورت حضوری

(3) مشاهده دروس و برنامه تعیین شده و درخواست خوابگاه دانشجویی

 *دانشجویان عزیز شماره دانشجویی در قسمت فرم مشخصات ثبت نام کارشناسی (دومین گزینه ثبت نام اینترنتی، بعد از گزینه کدپستی) جهت تکمیل فرم های موجود در سامانه ثبت نام قابل رویت می باشد.

(1) ثبت‌نام غیرحضوری:

از  ساعت 8 صبح روز دوشنبه  مورخ 1402/11/30 تا ساعت 24

روز سه شنبه مورخ  1402/12/01 از طریق آدرس ذیل انجام میگردد.

https://register.tafreshu.ac.ir

*ثبت‌نام از طریق سامانه مذکور اولین مرحله ثبت‌نام بوده و دانشجویانی که در این مرحله از ثبت‌نام شرکت نکنند دانشجوی انصراف از ثبت‌نام محسوب می‌گردند.

*راهنمای ثبت‌نام غیر حضوری

مدارک ذیل را جهت بارگذاری در سامانه ثبتنام آماده نمایید (تصاویر باید با حجم کمتر از 500 کیلو بایت و فرمت JPEG و با نام انگلیسی باشد):

1) عکس 4*3 تهیه شده در سال جاری

2) تصویر اصل شناسنامه (صفحه اول)

3) تصویر اصل کارت ملی

4) تصویر اصل مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص می‌کند.

1- دانشجویان غیرمشمول:

کارت پایان خدمت، کارت معافیت از خدمت، اصل کارت اشتغال و نامه موافقت با ادامه تحصیل مربوط به شاغلین در نیروهای نظامی و یا انتظامی.

2- دانشجویان ترخیص از خدمت: نامه ترخیص از خدمت

توجه: سربازان وظیفه متقاضی معرفی به یگان جهت ترخیص که متقاضی ادامه تحصیل می باشند پس از ثبت درخواست معافیت و بعد از بررسی شرایط اولیه و انتقال درخواست به کارتابل دانشگاه مربوطه و تایید درخواست توسط کاربر دانشگاه نتیجه درخواست به وضعیت معرفی به یگان جهت ترخیص تغییر می نمایید که در این مرحله متقاضی می بایست به نزدیک ترین معاونت وظیفه عمومی سطح کشور مراجعه و پس از دریافت برگه ترخیص از خدمت به محل خدمت خود مراجعه و نسبت به انجام مراحل ترخیص از خدمت اقدام و سپس به همراه برگه ترخیص به یکی از معاونت های وظیفه عمومی سطح کشور مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات ترخیص از خدمت اقدام و مجوز ثبت نام نامبرده صادر می گردد.

3-دانشجویان مشمول :

توجه: دانشجویان مشمول می بایست جهت اخذ معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی به برنامه نرم افزاری گوشی تلفن همراه «پلیس من» و یا سامانه سخا به نشانیSakha.epolice.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند، در غیر اینصورت مجاز به ادامه تحصیل نبوده و از ادامه تحصیل آنان جلوگیری بعمل می آید. همچنین در صورت بروز مشکل در ثبت درخواست، دانشجویان می توانند برای رفع آن به دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس10+) و یا معاونت های وظیفه عمومی در سراسر کشور مراجعه حضوری داشته باشند.

***پذیرفته شدگان مرد باید از لحاظ خدمت عمومی با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحات 22 و 23 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی سال 1402(دفترچه شماره 1) یکی از شرایط ذکر شده از لحاظ وضعیت مشمولیت و مقررات وظیفه عمومی را داشته باشند در غیر اینصورت مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

*ثبتنام دانشجویان مرد مشمول و غیرمشمول حتی پس از ارسال مدارک به صورت مشروط بوده و ثبتنام قطعی ایشان منوط به تأیید معاونت وظیفه عمومی میباشد. 

5) تصویر اصل گواهی دیپلم نظام آموزشی جدید یا تصویر اصل گواهی پایان تحصیلات دوره متوسطه

6)  تصویر اصل ریزنمرات دیپلم نظام آموزشی جدید یا تصویر اصل ریزنمرات دوره متوسطه

7) تصویر  اصل گواهی پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی (مخصوص دانشجویان نظام سالی واحدی)

8) تصویر اصل ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی (مخصوص دانشجویان نظام سالی واحدی)

9) مراجعه دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی به آدرس http://emt.medu.ir و درخواست  2 مدرک تاییدیه تحصیلی و تاییدیه سوابق تحصیلی (سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه ) و دریافت  هر دو کد رهگیری و درج کد های مورد نظر در محل مشخص شده در سامانه ثبت نام غیرحضوری

10) فرم‌های ثبت‌نام ( از سامانه ثبت نام دانلود و پس از تکمیل و تأیید بارگذاری نمایید):

* فرم شماره 1 برای همه دانشجویان (دریافت فرم).

* فرم شماره 2 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه سهمیه منطقه 1،خانواده شهدا و شاهد، رزمندگان و جانبازان (دریافت فرم).
 

* فرم شماره 3 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه سهمیه مناطق 2و3(دریافت فرم).

(2) تحویل مدارک به صورت حضوری:

دانشجویان گرامی پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری مدارک ذیل را تا تاریخ 1402/12/05 به دبیرخانه معاونت آموزشی دانشگاه واقع در ساختمان شماره 1(فنی و مهندسی) به کارشناس پذیرش و ثبت نام شخصا به صورت حضوری تحویل دهید.

*تحویل کامل مدارک، تکمیلکننده فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری خواهد بود و در صورت عدم تحویل  مدارک و یا بصورت ناقص ثبتنام اولیه لغو خواهد گردید.

*مدارک لازم برای تحویل حضوری:

1. عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری (6 عدد).

2. تصویر تمامی صفحات شناسنامه (دو سری).

3. تصویر کارت ملی (دو سری).

4. تصویر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص می‌کند (دو سری).

(اصل کارت پایان خدمت، اصل کارت معافیت از خدمت، نامه ترخیص از خدمت و اصل کارت اشتغال و نامه موافقت با ادامه تحصیل مربوط به شاغلین در نیروهای نظامی و یا انتظامی)

5. اصل گواهی پایان تحصیلات دوره متوسطه (مخصوص دانشجویان نظام سالی واحدی)

6.اصل ریز نمرات دوره متوسطه (مخصوص دانشجویان نظام سالی واحدی)

7. اصل  گواهی پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی (مخصوص دانشجویان نظام سالی واحدی)

8. اصل ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی (مخصوص دانشجویان نظام سالی واحدی)

9. اصل گواهی دیپلم نظام آموزشی جدید همراه دو عدد کپی

10. اصل ریز نمرات دیپلم نظام آموزشی جدید

1. فرم‌های ثبت‌نام  (از سامانه دریافت، تکمیل و امضاء نمایید):

* فرم‌ پرسش‌نامه دانشجویی دوره کارشناسی برای همه دانشجویان(عکسدار شده). (دریافت فرم)

* فرم‌ مشخصات دانشجویی  برای همه دانشجویان (عکسدار شده). (دریافت فرم)

* فرم شماره 1 برای همه دانشجویان

* فرم شماره 2 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه سهمیه منطقه 1،خانواده شهداو شاهد ،رزمندگان و جانبازان

* فرم شماره 3 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه سهمیه مناطق 2و3 

*فرم‌ های معاونت دانشجویی و فرهنگی (دریافت فرمها)

(ضروری است فرم های مربوط به این بند در یک پاکت جدا قرارداده شده و با درج عنوان فرم های معاونت دانشجویی و فرهنگی همراه سایر مدارک به اداره امور دانشجویی تحویل داده شود).

با توجه به تأکید سازمان امور دانشجویان به الزام تکمیل فرم های سلامت جسم و روان توسط دانشجویان جدیدالورود و دانشجویان مستقر در خوابگاه ها، ضروری است دانشجویان وارد لینک های ذیل گردیده و اطلاعات خواسته شده را بصورت کامل و دقیق تکمیل نمایند. در غیر اینصورت فرآیند ثبت نام تکمیل نخواهد بود.
 

لینک کارنامه سلامت روان:
https://portal.saorg.ir/mentalhealth
لینک کارنامه سلامت جسم:
https://portal.saorg.ir/physicalhealth

توجه: دانشجویان متقاضی خدمات رفاهی و خوابگاه پس از تأیید ثبت نام توسط اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه و ارسال پیامک مراحل ذیل را طی نمایید:

سامانه هم آوا/ لیست درخواست ها/ درخواست جدید/ درخواست خوابگاه و خدمات رفاهی

*عضویت در کتابخانه مرکزی دانشگاه برای کلیه دانشجویانی که مراحل ثبت نامی آنان از طریق اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه تایید گردیده است، به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد. دانشجویان جهت دریافت کد کاربری و رمز عبور سامانه کتابخانه با کتابخانه مرکزی دانشگاه در ارتباط باشند.

 3) نحوه اطلاع از برنامه دروس و تاریخ شروع کلاسها:

1. مشاهده دروس و برنامه تعیین شده:

برای اطلاع از دروس و برنامه تعیین شده در نیمسال اول سال تحصیلی1403-1402میتوانیداز روزپنج  شنبه مورخ 1402/12/03 طبق راهنمای ذیل به پورتال امور آموزشی دانشگاه به آدرس اینترنتی https://register.tafreshu.ac.ir مراجعه و برنامه هفتگی و امتحانی دروس خود را مشاهده نمایید.

*برای استفاده از اینترنت دانشگاه کدکاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور (کدملی) میباشد.

راهنمای ورود به پورتال آموزشی

تاریخ شروع کلاس‌ها 1402/12/05می باشد و کلیه کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

نکات مهم:

*برای دانشجویان نوورود انتخاب واحد توسط دانشکده/گروه انجام می شود و دانشجویان امکان تغییر دروس انتخاب شده را ندارند.

* اطلاعات تماس دانشکده‌ ها در سایت دانشگاه موجود است.

اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه

08636241617

کانال اطلاع رسانی دانشگاه در ایتا


( ۳ )

نظر شما :