اطلاعیه تاریخ، مدارک و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشدکه تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ از مقطع قبلی فارغ التحصیل نشده اند

۰۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۹ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۰۶

قابل توجه پذیرفتهشدگان آزمون کارشناسی ارشد سال 1402که تا تاریخ 1402/06/31 از مقطع قبلی فارغ التحصیل نشده اند.

*نکته مهم: مقرر شد با شرایط ذیل درخصوص این افراد مساعدت لازم بعمل آید:

1- داوطلبان  تا پایان نیمسال اول سال جاری (1402/11/30) نسبت به اخذ مدرک تحصیلی مقطع قبل اقدام نمایند.

2- بعد از اخذ مدرک تحصیلی از داوطلبان  ثبت نام به عمل می آید و حتی ثبت نام مشروط از داوطلبانی که مدرک تحصیلی خود را ارائه ندهند انجام نخواهد شد.

3. دانشجویانی که قصد ثبت نام دارند جهت فعالسازی نیمسال ورود قبل از ثبت نام و بروز هرگونه مشکل احتمالی در حین ثبت نام با شماره 08636241617 تماس بگیرند و یا به آدرس edu@tafreshu.ac.ir ایمیل بزنید.

ضمن تبریک به دانشجویان گرامی به مناسبت قبولی در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد سال 1402 به اطلاع می‌ رساند ثبت‌ نام از کلیه پذیرفته‌ شدگان در دانشگاه  طی مراحل ذیل انجام می‌ شود و انجام همه مراحل الزامی است:

(1) ثبتنام غیرحضوری (اینترنتی)

(2) تحویل مدارک به صورت حضوری

(3) مشاهده دروس و برنامه تعیین شده و دریافت ایمیل دانشجویی

 

(1) ثبت‌نام غیرحضوری:

از  ساعت 8 صبح روزدوشنبه  مورخ 1402/11/30 تا ساعت 24 روز سه شنبه مورخ  1402/12/01 از طریق آدرس ذیل انجام می گردد.

https://register.tafreshu.ac.ir

*ثبت‌نام از طریق سامانه مذکور اولین مرحله ثبت‌نام بوده و دانشجویانی که در این مرحله از ثبت‌نام شرکت نکنند دانشجوی انصراف از ثبت‌نام محسوب می‌گردند.

*راهنمای ثبت‌نام غیرحضوری

مدارک ذیل را جهت بارگزاری در سامانه ثبت نام آماده نمایید (تصاویر باید با حجم کمتر از 500 کیلو بایت و فرمت JPEG و با نام انگلیسی باشد):

1.عکس 4*3 تهیه شده در سال جاری

2. تصویر اصل شناسنامه (صفحه اول)

3. تصویر اصل کارت ملی

4. تصویر اصل مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص می‌کند.

1- دانشجویان غیرمشمول:

کارت پایان خدمت، کارت معافیت از خدمت، اصل کارت اشتغال و نامه موافقت با ادامه تحصیل مربوط به شاغلین در نیروهای نظامی و یا انتظامی.

2- دانشجویان ترخیص از خدمت: نامه ترخیص از خدمت

توجه: سربازان وظیفه متقاضی معرفی به یگان جهت ترخیص که متقاضی ادامه تحصیل می باشند پس از ثبت درخواست معافیت و بعد از بررسی شرایط اولیه و انتقال درخواست به کارتابل دانشگاه مربوطه و تایید درخواست توسط کاربر دانشگاه نتیجه درخواست به وضعیت معرفی به یگان جهت ترخیص تغییر می نمایید که در این مرحله متقاضی می بایست به نزدیک ترین معاونت وظیفه عمومی سطح کشور مراجعه و پس از دریافت برگه ترخیص از خدمت به محل خدمت خود مراجعه و نسبت به انجام مراحل ترخیص از خدمت اقدام و سپس به همراه برگه ترخیص به یکی از معاونتهای وظیفه عمومی سطح کشور مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات ترخیص از خدمت اقدام و مجوز ثبت نام نامبرده صادر می گردد.

3-دانشجویان مشمول : نامه لغو معافیت مقطع قبل

توجه: دانشجویان مشمول می بایست جهت اخذ معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته، به برنامه نرم افزاری گوشی تلفن همراه «پلیس من» و یا سامانه سخا به نشانیSakha.epolice.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند، در غیر اینصورت مجاز به ادامه تحصیل نبوده و از ادامه تحصیل آنان جلوگیری بعمل می آید. همچنین در صورت بروز مشکل در ثبت درخواست، دانشجویان می توانند برای رفع آن به دفاترخدمات الکترونیک (پلیس10+) و یا معاونت های وظیفه عمومی در سراسر کشور مراجعه حضوری داشته باشند.

***پذیرفته شدگان مرد باید از لحاظ خدمت عمومی با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحات 17 و 18 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402(دفترچه شماره 1) یکی از شرایط ذکر شده از لحاظ وضعیت مشمولیت و مقررات وظیفه عمومی را داشته باشند در غیر اینصورت مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

*ثبتنام دانشجویان مرد مشمول و غیرمشمول حتی پس از ارسال مدارک به صورت مشروط بوده و ثبتنام قطعی ایشان منوط به تأیید معاونت وظیفه عمومی میباشد. 

6. تصویر اصل دانشنامه کاردانی و یا اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کاردانی مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد. (برای دانشجویان فارغ‌التحصیل کارشناسی ناپیوسته)

6. تصویر اصل دانشنامه کارشناسی و  یا اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم که در آن تاریخ فارغ التحصیلی تا 30/11/1402و معدل دوره قید شده باشد.

7. ریزنمرات کارشناسی و کاردانی (برای دانشجویان فارغ التحصیل کارشناسی ناپیوسته)

8. فرم‌های ثبت‌نام ( از سامانه ثبت نام دانلود و پس از تکمیل و تأیید بارگذاری نمایید) :

* فرم تقاضای بهره‌مندی از آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه. (دریافت فرم)

*فرم مشخصات فردی. (دریافت فرم)

*فرم مغایرت معدل. (دریافت فرم)

(2) تحویل مدارک به صورت حضوری:

دانشجویان گرامی پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری مدارک ذیل را تا تاریخ 1402/12/05 به دبیرخانه معاونت آموزشی دانشگاه واقع در ساختمان شماره 1 (فنی و مهندسی) به کارشناس پذیرش و ثبت نام شخصا به صورت حضوری تحویل دهید.

*تحویل کامل مدارک، تکمیلکننده فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری خواهد بود و در صورت عدم تحویل  مدارک و یا بصورت ناقص ثبتنام اولیه لغو خواهد گردید.

*مدارک لازم برای تحویل حضوری:

1. عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری (6 عدد).

2. تصویر تمامی صفحات شناسنامه (دو سری).

3. تصویر کارت ملی (دو سری).

4. تصویر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص می‌کند (دو سری).

اصل کارت پایان خدمت، اصل کارت معافیت از خدمت، نامه ترخیص از خدمت و اصل کارت اشتغال و نامه موافقت با ادامه تحصیل مربوط به شاغلین در نیروهای نظامی و یا انتظامی

5. اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت و یا اجازه کتبی از سازمان مربوطه جهت ادامه تحصیل

6. اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط برای فارغ‌ التحصیلان رشته دبیری از اداره آموزش و پرورش

7. اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کاردانی و یا تصویر برابر اصل دانشنامه کاردانی  مورد تأیید وزارت علوم معدل دوره قید شده باشد.

8. اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی و یا تصویر برابر اصل دانشنامه کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم که در آن تاریخ فارغ التحصیلی تا 1402/11/30 و معدل دوره قید شده باشد.

9. ریزنمرات کارشناسی و کاردانی (برای دانشجویان فارغ التحصیل کارشناسی ناپیوسته)

10. فرم‌های ثبت‌نام  (از سامانه دریافت، تکمیل و امضاء نمایید):

* فرم‌ های پرسش‌ نامه دانشجویی دوره کارشناسی ارشد برای همه دانشجویان (عکسدار شده). (دریافت فرم)

* فرم تقاضای بهره‌مندی از آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه.

* فرم مشخصات فردی

*فرم مغایرت معدل (دریافت فرم)

*فرم‌ های معاونت دانشجویی و فرهنگی (دریافت فرمها)

(ضروری است فرم های مربوط به این بند در یک پاکت جدا قرارداده شده و با درج عنوان فرم های معاونت دانشجویی و فرهنگی همراه سایر مدارک به اداره امور دانشجویی تحویل داده شود).

*با توجه به تأکید سازمان امور دانشجویان به الزام  تکمیل فرم های سلامت جسم و روان توسط دانشجویان جدید الورود و دانشجویان مستقر در خوابگاه ها ضروری است دانشجویان وارد لینک های ذیل گردیده و اطلاعات خواسته شده را بصورت کامل و دقیق تکمیل نمایند. در غیر اینصورت فرآیند ثبت نام تکمیل نخواهد بود.
 

لینک کارنامه سلامت روان:
https://portal.saorg.ir/mentalhealth
لینک کارنامه سلامت جسم:
https://portal.saorg.ir/physicalhealth

توجه: دانشجویان متقاضی خدمات رفاهی و خوابگاه پس از تأیید ثبت نام توسط اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه  وارسال پیامک مراحل ذیل را طی نمایید:

سامانه هم آوا/ لیست درخواست ها/ درخواست جدید/ درخواست خوابگاه و خدمات رفاهی

*عضویت در کتابخانه مرکزی دانشگاه برای کلیه دانشجویانی که مراحل ثبت نامی آنان از طریق اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه تایید گردیده است ، به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد. دانشجویان جهت دریافت کد کاربری و رمز عبور سامانه کتابخانه با کتابخانه مرکزی دانشگاه در ارتباط باشند.

3) نحوه اطلاع از برنامه دروس و تاریخ شروع کلاسها، دریافت ایمیل دانشجویی:

1. مشاهده دروس و برنامه تعیین شده:

برای اطلاع از دروس و برنامه تعیین شده در نیمسال اول سال تحصیلی1403-1402میتوانیداز روز پنج  شنبه مورخ 1402/12/03 طبق راهنمای ذیل به پورتال امور آموزشی دانشگاه به آدرس اینترنتی https://register.tafreshu.ac.ir مراجعه و برنامه هفتگی و امتحانی دروس خود را مشاهده نمایید.

2.جهت فعال سازی ایمیل دانشجویی مسیر ذیل را طی نمایید:

سامانه هم آوا/ لیست درخواست ها/ درخواست جدید/ درخواست ایجاد ایمیل دانشجویی    

*برای استفاده از اینترنت دانشگاه کدکاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور (کدملی) میباشد.

*راهنمای ورود به پورتال آموزشی

تاریخ شروع کلاس‌ها 1402/12/05 میباشد و کلیه کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

نکات مهم:

*طبق ماده ۲۰ آییننامه کارشناسی ارشد انتقالی و میهمانی در مقطع کارشناسی‌ ارشد ممنوع میباشد.

*برای دانشجویان نوورود انتخاب واحد توسط دانشکده/گروه انجام می شود و دانشجویان امکان تغییر دروس انتخاب شده را ندارند.

* اطلاعات تماس دانشکده‌ها در سایت دانشگاه موجود است.

اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه

08636241617

کانال اطلاع رسانی دانشگاه در ایتا


نظر شما :