اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان صرفا با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری ( ورودی بهمن ماه) مقطع کارشناسی سال۱۴۰۰
اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان صرفا با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری ( ورودی بهمن ماه) مقطع کارشناسی سال۱۴۰۰
قابل توجه پذیرفتهشدگان صرفا با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری ( ورودی بهمن ماه) مقطع کارشناسیسال1400
ضمن تبریک به مناسبت قبولی درآزمون ورودی صرفا با اعمال سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی سال 1400 به اطلاع میرساند ثبتنام از کلیه پذیرفتهشدگان در دانشگاه طی مراحل ذیل انجام می شود و انجام همه مراحل الزامی است.
مراحل ثبت نام به این شرح میباشد:
- ثبت نام غیرحضوری
- ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز
- مشاهده دروس و برنامه تعیین شده
ثبتنام غیرحضوری:
در روزهاییکشنبه مورخ 1400/10/26 الی سه شنبه 1400/10/28 از طریق سامانه نیما به آدرس ذیل انجام میگردد:
https://tafreshu.nimael.com/nimatafreshu/moodlelogin.jsp?dest=tafreshu.nimael.com
*ثبتنام از طریق سامانه مذکور اولین مرحله ثبتنام بوده و دانشجویانی که در این مرحله از ثبتنام شرکت نکنند دانشجوی انصراف از ثبتنام محسوب میگردند.برای ورود به سامانه متبوع از کد ملی به عنوان کد کاربری و کلمه عبور استفاده نمایید.
مدارک لازم جهت بارگزاری در سامانه:
- تصویر اصل تمامی صفحات شناسنامه.
- تصویر اصل کارت ملی از دو طرف.
- عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری.
- اصل ریز نمرات دوره متوسطه
- اصل گواهی پایان تحصیلات دوره متوسطه
- اصل گواهی پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی
- اصل ریزنمرات دوره پیشدانشگاهی
- اصل گواهی دیپلم نظام آموزشی جدید (3-3-6)
- اصل ریزنمرات دیپلم نظام آموزشی جدید(3-3-6)
- مراجعه دانشجو به سامانه تأییدیه مدارک تحصیلی به آدرس https://emt.medu.ir/ و دریافت کد رهگیری و درج کد در محل مشخص شده در سامانه ثبت نام غیرحضوری.
- پرینت قبولی در دانشگاه از سایت سازمان سنجش توسط دانشجو اخذ و به یکی از دفاتر پلیس10+ محل سکونت ارائه شود، جوابیه پلیس 10+ اسکن شده و بارگزاری گردد.( برای دانشجویان پسر)
و یا به آدرس https://www.epolice.ir/ثبت نام اینترنتی نظام وظیفه را انجام داده و جواب را بارگزاری نمایید .( برای دانشجویان پسر)
- فیش پرداخت هزینه کارت دانشجویی (مبلغ 300/000 هزار ریال)
(شماره شبای پرداخت:550100004001105603019314IR
(شناسه واریز 348105651122001009710330050003)
فرمهای ثبتنام:
* فرم شماره 1برای همه دانشجویان دانلود
* فرم شماره4 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه سهمیه منطقه1، خانواده شهدا و شاهد،رزمندگان و جانبازاندانلود
* فرم شماره 5 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه سهمیه مناطق 2و3دانلود
* فرم مشخصات دانشجویی عکسدارشده برای همه دانشجویان. دانلود
* فرم کتابخانه مرکزی دانشگاه دانلود
دانلود کلیه فرمهای مربوط به حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی مخصوص نو دانشجویان
* فرم سند وام دانشجویی دانلود
* فرم اداره امور خوابگاهها دانلود
* فرم تربیت بدنی دانلود
* فرم کمیته انضباطی دانلود
* فرم مشخصات فرهنگی دانشجویان دانلود
* فرم مشخصات فرهنگی دانشجویان دانشگاه تفرش دانلود
* فرم والدین دانلود
- ارسال مدارک از طریق پست:
دانشجویان گرامی پس از تکمیل فرآیند ثبتنام غیرحضوری مدارک ذیل را تا تاریخ 1400/11/2به آدرس تفرش- ابتدای جاده تهران- دانشگاه تفرش- کدپستی 3951879611 اداره آموزش خانم عابدینی یا خانم جوهریان از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند. بدیهی است ارسال کلیه مدارک ذیل ، تکمیل کننده فرآیند ثبتنام غیرحضوری خواهد بود و در صورت عدم ارسال مدارک و یا ارسال مدارک بصورت ناقص ثبت نام اولیه لغو خواهد گردید.
- یک سری تصویر تمامی صفحات شناسنامه.
- یک سری تصویر کارت ملی (پشت و رو).
- اصل گواهی دیپلم نظام آموزشی جدید(3-3-6) همراه با دو عدد کپی
- اصل ریزنمرات دیپلم نظام آموزشی جدید(3-3-6)
- اصل ریزنمرات دوره متوسطه
- اصل گواهی پایان تحصیلات دوره متوسطه
- اصل ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی
- اصل گواهی پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی
- 6 قطعه عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری.
- اصل مجوزی که از پلیس +10 صادر شده است و وضعیت نظام وظیفه(پسران) را مشخص میکند و یا اینکه اصل نامه نظام وظیفه از طریق سایت .
توجه: ثبت نام دانشجویان پسر مشمول و غیرمشمول حتی پس از ارسال مدارک به صورت مشروط بوده و ثبت نام قطعی ایشان منوط به تأیید معاونت وظیفه عمومی می باشد .
11- فیش پرداخت هزینه کارت دانشجویی.
12- فرمهای ثبتنام:
فرم شماره 1 برای همه دانشجویان
فرم شماره4 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه سهمیه منطقه1، خانواده شهدا و شاهد،رزمندگان و جانبازان
فرم شماره 5 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه سهمیه مناطق 2و3
فرم تعهدنامه آموزشی برای همه دانشجویان.
فرم مشخصات دانشجویی عکسدارشده برای همه دانشجویان.
فرم کتابخانه مرکزی دانشگاه
فرم های مخصوص معاونت دانشجویی و فرهنگی
- مشاهده دروس و برنامه تعیین شده:
مرحله اول: برای اطلاع از دروس و برنامه تعیین شده در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 از روز پنج شنبه مورخ1400/11/20 به پورتال امور آموزشی دانشگاه به آدرس اینترنتیhttp://register.tafreshu.ac.ir مراجعه و با درج شماره دانشجویی و شماره شناسنامه به ترتیب به عنوان کدکاربری و کلمه عبور، وارد پورتال شده، بعد از تکمیل پرسشنامه دانشجویی با انتخاب گزینه تأییدیه انتخاب واحد،برنامه هفتگی و امتحانی دروس خود را مشاهده نمایید.
مرحله دوم: تاریخ شروع کلاسهاشنبه مورخ 1400/11/23میباشد.
لذا از تاریخ مذکور به سامانه آموزش مجازی به آدرس https://tafreshulms.nimael.com/
مراجعه و با درج شماره دانشجویی به عنوان کدکاربری و کلمه عبور، وارد سامانه شده و در کلاسهای خود شرکت نمایید.
*برای دانشجویان نو ورود انتخاب واحد توسط دانشکده/گروه انجام می شود و دانشجویان امکان تغییر دروس انتخاب شده را ندارند.
شماره تماس اداره آموزش دانشگاه: 08636227124 داخلی 1 یا 2
اداره آموزش دانشگاه
نظر شما :